Skip to main content
محصولات

دستگاه تست نشتی هوا فول اتومات

By آگوست 19, 2017جولای 19th, 2018No Comments
تست نشتی فول اتومات

تست نشتی فول اتومات

ابتدا جهت تنظیمات محل قرار گیری باتری در موقعیت تست ، اپراتور در حالت فرمان دستی از صفحه لمسی تاچ  روی تابلوی فرمان موقعیت باتری را برای حالت اتومات مهیا می نماید.

سپس فرمان حالت اتومات توسط اپراتور تعیین و باتری وارد دستگاه می گردد ، در صورتی که زیر دستگاه باتری قرار داشته باشد سنسور ابتدایی به جک استپ  ورودی فرمان توقف باتری ورودی را صادر می کند تا عملیات تست روی باتری زیر دستگاه انجام گردد در غیر اینصورت باتری وارد دستگاه شده و سنسور دوم به جک استپ دوم فرمان توقف باتری را می دهد و بعد از توقف باتری جک فیکس عمل نموده و باتری را در موقعیت تنظیم شده قفل می نماید .

هد نازل های تست روی سوراخ های درب  باتری قرار گرفته و سیستم بصورت اتومات ابتدا نشتی فریم دور درب را تست می کند و سپس نشتی بین خانه های باتری را ، در هر موردی که مشکلی باشد دستگاه آلارم می دهد  ، در غیر این صورت  باتری بعد از تست از دستگاه خارج می گردد.

اگر تست نشتی تایید نگردد باتری در هنکام حروج از دستگاه با رویت توسط سنسور Reject  و فرکان به جک مربوطه از خط تولید خارج می گردد.

روش تست هم بدین گونه هست که فشار 250 میلی بار وارد باتری شده و بعداز آن جریان هوا قطع می گردد و هوا داخل باتری به مدت 10 ثانیه  محبوس می شود ،  در صورتی که  افت آن حداکثر 10میلی  بار باشد باتری تایید است ، در صورتی که اختلاف فشار بیش از 10 میلی بار باشد باتری تایید نمی گردد.